Inlägg: 1142789
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Bissett19: Japp ser inget mål som inte Backe skulle rå för.
Sista blir han interferad, plus Lehtonens skena, och Melin gör det snyggt att skjuta mitt i dragning samt bakom back, Tedenbys otagbart.
Sista blir han interferad, plus Lehtonens skena, och Melin gör det snyggt att skjuta mitt i dragning samt bakom back, Tedenbys otagbart.
Jag tyckte Backlund var riktigt bra ikväll.
Nästa sässe spyr ni väl galla på Limpan.....