1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1142794

Sv: Kvartsfinal 2009
Bissett19: Japp ser inget mål som inte Backe skulle rå för.
Sista blir han interferad, plus Lehtonens skena, och Melin gör det snyggt att skjuta mitt i dragning samt bakom back, Tedenbys otagbart.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
renen: Våra två gudar är Magnus Åkerlund och Sean Michel Sunnqvist. Om inte Charlie är på gamblinghumör på måndag så har jag svårt att se att han inte ställer Backa-Olle i målet. Det finns en rimlighet oftast i de beslut som tas som vi supportrar har svårt att förhålla oss till eftersom det hela tiden skapas hyper och övertro till vissa ting. Men, Åkerlund skulle gärna få stå för mig. Det kan gå åt helvete, men det kan det gå i vilket fall.

Stefan Liv ska få snickra min veranda i sommar. Svart. Sen lite hjortron på det.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.