Kakelmannen: Backlund står väl i målgården, ska han inte få göra det? Eller hur är reglerna? Jag har inte någon större koll.
Inlägg: 1142882
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Som sagt.. vi tar HV i deras hemma-arena istället. Vid närmare efttertanke är det nog lite trevligare.. att se deras tomma blickar efter förlusten :D