Anonymous: Hur reagerade du igår? Kring hela situationen efter slutsignalen? Eller under hela matchen?
Inlägg: 1143056
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Men gud vilken diskussion! Jag håller med Knylan, fullt ut. Det handlar om känslor och det är inget som behöver förstoras upp.
Lägg ner!
Lägg ner!
Sv: Kvartsfinal 2009
Knylan: Skrik och besvikelse. Men inga kastade prylar, jag som hade hoppats sådant var raderat ut genpoolen för länge sedan, så jävla fel jag hade.