Knylan: Skrik och besvikelse. Men inga kastade prylar, jag som hade hoppats sådant var raderat ut genpoolen för länge sedan, så jävla fel jag hade.
Inlägg: 1143058
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Anonymous: Det vore en sak om detta var ett riktigt problem. Att detta skulle hända ofta. Nu hände det en gång. Är reaktionerna här befogade? Liv använder ju media på precis samma sätt som våra spelare gjorde innan matchen kring att Liv sköt puckar upp på läktaren. Hetsa lite. Förstora upp saker.