Inlägg: 1143156
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Harryhaffa:
Det känns nästan som att vi behöver en Skalman i morgon också. Någon kreativ rackare som kan uppfinna ett motmedel mot allt ondskefullt som väntar oss i Rosenlund. Minus mat- och sovklockan då alltså. Det är inte lätt att spela schack mot döden, men nu är det bara att drömma att "Challe" kan få drottningen på fall.
Jag försvann som sagt direkt efter avgörandet i går. Inte fan orkar man stå kvar och följa bortalagets måljubel. Särskilt inte när det gick till så där. Men egentligen hade man velat hylla TIK-gänget på något sätt. Anser att de har gjort en finfin säsong sett till förutsättningarna. Nu tillhör vi enligt mitt sätt att se på saken landets fyra bästa lag - egentligen!
Det känns nästan som att vi behöver en Skalman i morgon också. Någon kreativ rackare som kan uppfinna ett motmedel mot allt ondskefullt som väntar oss i Rosenlund. Minus mat- och sovklockan då alltså. Det är inte lätt att spela schack mot döden, men nu är det bara att drömma att "Challe" kan få drottningen på fall.
Jag försvann som sagt direkt efter avgörandet i går. Inte fan orkar man stå kvar och följa bortalagets måljubel. Särskilt inte när det gick till så där. Men egentligen hade man velat hylla TIK-gänget på något sätt. Anser att de har gjort en finfin säsong sett till förutsättningarna. Nu tillhör vi enligt mitt sätt att se på saken landets fyra bästa lag - egentligen!
Men så var vi upp till gammla farmor och inte vet jag om vi åt oss för mätta på farmors köttbullar för något oideniferbart hände,
Resultatet av händelsen,,,,Jo vi fick likt lille skutt gråtande gå därifrån, men I morgon ny match och jag har sett katten janson promenerandes på väg med ny dunderhonung från gammla farmor på höga berget,,
Om någon sade vi spelat schack, så har vi faan ett drag kvar och kan sätta han i matt,,,