1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614772 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1143162

Sv: Kvartsfinal 2009
Harryhaffa:

Det känns nästan som att vi behöver en Skalman i morgon också. Någon kreativ rackare som kan uppfinna ett motmedel mot allt ondskefullt som väntar oss i Rosenlund. Minus mat- och sovklockan då alltså. Det är inte lätt att spela schack mot döden, men nu är det bara att drömma att "Challe" kan få drottningen på fall.

Jag försvann som sagt direkt efter avgörandet i går. Inte fan orkar man stå kvar och följa bortalagets måljubel. Särskilt inte när det gick till så där. Men egentligen hade man velat hylla TIK-gänget på något sätt. Anser att de har gjort en finfin säsong sett till förutsättningarna. Nu tillhör vi enligt mitt sätt att se på saken landets fyra bästa lag - egentligen!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.