Lehtonen är tyvärr darrig. Förbannat.
Inlägg: 1143657
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Kuben kan mycket väl ha avgjort i o m det där domslutet, fy fan... jag kräks!
Vi är på väg att ta över totalt, T O T A L T, men istället för ett regelrätt 5 mot 3 så åker Sonnenberg ut(!) och det blir lika läge och sedemera ett 4 mot 3 för de som de sedan rider på och får en spelvändning på oss pga trycket de bygger upp kring just den utvisningen, helvetes jävlar!
Vi är på väg att ta över totalt, T O T A L T, men istället för ett regelrätt 5 mot 3 så åker Sonnenberg ut(!) och det blir lika läge och sedemera ett 4 mot 3 för de som de sedan rider på och får en spelvändning på oss pga trycket de bygger upp kring just den utvisningen, helvetes jävlar!
Sv: Kvartsfinal 2009
T T: Lehtonen är helt under isen, stod och sov i mittzon, VAD I HELVETE HÅLLER DE SK STJÄRNORNA PÅ MED.