Olle: Men det går ju inte att ha en massa backar som kostar multum heller.. Nu vet jag ju ej vad RJ kostar i månaden så låter det vara osakt... Men det går inte bara att köpa stjärnbackar
Inlägg: 1143971
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
jens_88: Klart att vi inte kan ha en massa stjärnbackar men vi kan inte ha EN offensiv back för att sedan parkera resterande backar på egen blå.