Inlägg: 1143959
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Olle: Men det går ju inte att ha en massa backar som kostar multum heller.. Nu vet jag ju ej vad RJ kostar i månaden så låter det vara osakt... Men det går inte bara att köpa stjärnbackar
Sv: Silly Season 09/10
Olle: Tycker faktiskt att DP har spelat upp sej rejält under slutdelen av säsongen - och kan säkert bli mycket bättre redan till nästa säsong (om han nu mot förmodan skulle få ett nytt kontrakt)...
Skogs är en katastrof, han måste lösas från kontrakt. DP spelar i en division som övergår hans kapacitet, han har inget i elitserien at göra.