1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1144010

Sv: Silly Season 09/10
Kevin O Shea: Som klubb kan man ju tycka att man borde gynnas av ett bättre domarsystem. En rättvis bedömningsnivå genom hela matcherna borde ju vara önskvärt.

Nu var det tydligen 33 minuter sedan det blev en utvisning i den andra kvarten. Hur ofta händer det i en vanlig grundspelsmatch? Jag har iof inte tittat på matchen under den andra förlängningsperioden. Men det förefaller mig osannolikt att det inte har varit några utvisningssituationer.

Domarna pallar inte trycket. Klubbarna borde ta sitt ansvar bättre i så fall. Säg inte nej till ett tvådomarssystem för att sedan skylla förluster på domarna.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.