Inlägg: 1144005
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Kevin O Shea: Som klubb kan man ju tycka att man borde gynnas av ett bättre domarsystem. En rättvis bedömningsnivå genom hela matcherna borde ju vara önskvärt.
Nu var det tydligen 33 minuter sedan det blev en utvisning i den andra kvarten. Hur ofta händer det i en vanlig grundspelsmatch? Jag har iof inte tittat på matchen under den andra förlängningsperioden. Men det förefaller mig osannolikt att det inte har varit några utvisningssituationer.
Domarna pallar inte trycket. Klubbarna borde ta sitt ansvar bättre i så fall. Säg inte nej till ett tvådomarssystem för att sedan skylla förluster på domarna.
Nu var det tydligen 33 minuter sedan det blev en utvisning i den andra kvarten. Hur ofta händer det i en vanlig grundspelsmatch? Jag har iof inte tittat på matchen under den andra förlängningsperioden. Men det förefaller mig osannolikt att det inte har varit några utvisningssituationer.
Domarna pallar inte trycket. Klubbarna borde ta sitt ansvar bättre i så fall. Säg inte nej till ett tvådomarssystem för att sedan skylla förluster på domarna.
Sv: Silly Season 09/10
Denna Ebba på kanal 5 är årets skämt.
Herregud, efter fem perioder var det mest begåvade hon kom med till Jimmie Ericsson: Har ni fyllt på med vätska eller har ni numret till lokala pizzerian?
Fy faan!
Herregud, efter fem perioder var det mest begåvade hon kom med till Jimmie Ericsson: Har ni fyllt på med vätska eller har ni numret till lokala pizzerian?
Fy faan!
Domarna å sin sida är tydligen inte helt inne på linjen att sänka sina arvoden, vilket dom borde kunna göra då dom med ett nytt system skulle få upp emot 50% fler domaruppdrag. Dessutom finns det säkert en del domare som inte vill tappa sin "status" som enväldig domare.