lungan: Har tyvärr en känsla av att Crippe är rätt långt från TIK i dagsläget.
Inlägg: 1144115
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
mikenomad: Det kan du nog ha rätt i, men det är ju ändå några säsonger sedan han lämna och ledningen som skickade iväg Crippe är inte kvar inte Tränarna och inte heller Sportchefen!