mikenomad: Samma känsla, varför sticka från SAIK?
Inlägg: 1144117
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Hade varken sett eller hört någonting ifrån matchen när jag gick upp ur sängen och såg Sportnytt...
Synd men samtidigt vill jag tacka Timrå IK för ett fantastiskt slutspel!!!
/Stolt supporter
Synd men samtidigt vill jag tacka Timrå IK för ett fantastiskt slutspel!!!
/Stolt supporter