1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1144482

Sv: Silly Season 09/10
Knylan: Kejsaren har väl ett år kvar på kontraktet? typiskt förresten att det var han som skulle sänka Lule.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Anonymous: Klart AC-mannen har ett år kvar på kontraktet. Han kommer aldrig spela i Timrå igen, känns överhuvudtaget inte som att vi kommer få behålla den sortens klasspelare längre än 1-2 säsonger. Man hade ju en förhoppning om att vi hade kunnat skapa någon form av Timrå-anda om en sån som Bagis stannat, att det fanns någon form av stolthet och att vi hade haft något att bygga en framtid på. Nu lär ju inte han stanna och vi lär fortsätta byta ut hela laget i intervaller av 3-4 år.

Att det rullar på med stjärnspelare förstår man ju, men att man ska kunna bygga en grund med breddspelare och spelartyper som Bagarns borde inte vara för mycket begärt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.