Anonymous: Klart AC-mannen har ett år kvar på kontraktet. Han kommer aldrig spela i Timrå igen, känns överhuvudtaget inte som att vi kommer få behålla den sortens klasspelare längre än 1-2 säsonger. Man hade ju en förhoppning om att vi hade kunnat skapa någon form av Timrå-anda om en sån som Bagis stannat, att det fanns någon form av stolthet och att vi hade haft något att bygga en framtid på. Nu lär ju inte han stanna och vi lär fortsätta byta ut hela laget i intervaller av 3-4 år.
Att det rullar på med stjärnspelare förstår man ju, men att man ska kunna bygga en grund med breddspelare och spelartyper som Bagarns borde inte vara för mycket begärt.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Att det rullar på med stjärnspelare förstår man ju, men att man ska kunna bygga en grund med breddspelare och spelartyper som Bagarns borde inte vara för mycket begärt.