Inlägg: 1144601
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
The great one: Håller inte med. Nate håller ingen ES standard. Målen kom i matchen mot SAIK som var totalt uddlösa för dagen. I övrigt tycker jag att Nate försvann i matcherna som han spelade.
Enligt mig så är det ett rätt beslut som Linkan tagit.
Enligt mig så är det ett rätt beslut som Linkan tagit.
Sv: Silly Season 09/10
The great one: Det beror på vad som kommer in istället på transatlantfronten...
Sv: Silly Season 09/10
The great one: Måste faktiskt hålla med dig där. Personligen tycker jag att Sonnenberg behöver Nate för att spela bra och vice versa.
"DiCasmirro noterades för fem poäng på tio matcher, och själv hade han gärna stannat.
– Jag hade skrivit på ett femårskontrakt om jag fick, jag trivdes otroligt bra i klubben och i staden"
Linkan har gjort sitt första misstag för säsongen 09/10