Inlägg: 1144615
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Tikinmyheart: Helt rätt att skeppa iväg Nate, vad åstadkom han egentligen i TIK tröjan förutom flaxmålen mot SAIK? Ingenting...
Nej han hade sina prioriteringar utanför hockeyrinken och sådana spelare har vi redan alldeles för många av.
Nej han hade sina prioriteringar utanför hockeyrinken och sådana spelare har vi redan alldeles för många av.
Enligt mig så är det ett rätt beslut som Linkan tagit.