1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1144631

Sv: Silly Season 09/10
Tikinmyheart:

Angående Sanny, så skulle det betyda oerhört mycket om han kom tillbaka till oss, nu när han har bestämt sig för Elitserien igen.

Tycker "linkan" ska lägga hög prio på Sanny och ge honom det bästa kontraktet vi har råd med.


Hade vi haft Lindström redan i år hade vi gått vidare till semi. Så viktig är han.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
The great one: Det bästa kontraktet vi har råd med tycker jag utan diskussion ska läggas på en 1:e center.

Vad gäller Sanny så tror jag att det kan vara avgörande om han väljer TIK eller inte, hur många år kontraktet skrivs på. Sanny är ingen ungdom, han har barn och fru och vill nog känna att framtiden till pensionen är säkrad.

Ett treårskontrakt minst och han kommer.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.