Inlägg: 1144639
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Tikinmyheart:
Både Challe och Linkan antyder att vi behöver karaktärsspelare som ger 100% för gruppen i alla lägen.
Jag skulle bli väldigt besviken om Timrå inte gör allt man kan, och lite till, för att få hem Sanny!!
Har Niklas Nordgren kontralt nästa säsong förresten???
Samma sak där isåfall.
Kom igen nu Timrå!!
Både Challe och Linkan antyder att vi behöver karaktärsspelare som ger 100% för gruppen i alla lägen.
Jag skulle bli väldigt besviken om Timrå inte gör allt man kan, och lite till, för att få hem Sanny!!
Har Niklas Nordgren kontralt nästa säsong förresten???
Samma sak där isåfall.
Kom igen nu Timrå!!
Vad gäller Sanny så tror jag att det kan vara avgörande om han väljer TIK eller inte, hur många år kontraktet skrivs på. Sanny är ingen ungdom, han har barn och fru och vill nog känna att framtiden till pensionen är säkrad.
Ett treårskontrakt minst och han kommer.