Fet-Ecke: Fast det blev ju lite nostalgi där med Carlsson, Ahl och Lind.
Inlägg: 1144647
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Skoj att Tenkie verkar bli kvar! Kul att han trivs i klubben. Tror han kommer vara bättre nästa säsong. Tippar på minst 16 mål och upp emot 40 poäng, särskilt om han är med från start.
+ 1