Skoj att Tenkie verkar bli kvar! Kul att han trivs i klubben. Tror han kommer vara bättre nästa säsong. Tippar på minst 16 mål och upp emot 40 poäng, särskilt om han är med från start.
Heleniz: Är vansinnigt tveksam till att Tenkrat ska få fortsätta ett år till, nu vet jag inte hur stort hans lönekuvert är men som artistspelare drar han nog in en ganska bra slant varje månad. Om man tittar till hans poängproduktion och senaste slutspel så nej tack.
Det finns andra betydligt mer intressanta spelare att satsa på.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.