Inlägg: 1144654
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
kulltorp: Jag har för mig att han ritat på ett kontrakt med sin Schweiziska klubb, men jag är inte säker på om det var den här säsongen eller inte.
Både Challe och Linkan antyder att vi behöver karaktärsspelare som ger 100% för gruppen i alla lägen.
Jag skulle bli väldigt besviken om Timrå inte gör allt man kan, och lite till, för att få hem Sanny!!
Har Niklas Nordgren kontralt nästa säsong förresten???
Samma sak där isåfall.
Kom igen nu Timrå!!