Inlägg: 1144664
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Jo, fast nu verkar det som att de försöker få det till ett vanligt kontrakt vilket torde vara billigare än ett artistkontrakt. I rätt omgivning kan han bli livsfarlig tror jag. Åka skridskor kan han ju, det gäller bara att han börjar skjuta i rätt lägen och bryter in lite mer på kassen än att bara åka runt runt.
Sv: Silly Season 09/10
ITK: Allt är naturligtvis relativt. Visst är han überdyr så kanske man ska ta sig en funderare. Men kan man få honom på ett vanligt kontrakt så tror jag han skulle producera bättre. Jag inbillar mig att han skulle bli bättre om han fick sommarträna osv. med övriga truppen.
Det finns andra betydligt mer intressanta spelare att satsa på.