Snoop: ja inte äns r,hall har väll gjort stort väsen av sig i frölunda?
Inlägg: 1145113
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
falo:Skojar du? Hahl har varit fantastisk för oss. Kanon som defenisiv center i början när det gick tungt och nu centrar han vår kanske bästa kedja där han flankeras av Eller och Pohl.
På tal om ett årskontrakt är det extremt vanligt numera med den varianten nu när det inte existerar ett avtal mellan NHL och Europa. Hade vi haft ett avtal hade Lindbäck säkert haft ett längre kontrakt.
På tal om ett årskontrakt är det extremt vanligt numera med den varianten nu när det inte existerar ett avtal mellan NHL och Europa. Hade vi haft ett avtal hade Lindbäck säkert haft ett längre kontrakt.