Inlägg: 1145145
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Dragan 2k: Visst kejsarn har inte varit dålig hos er men han var grymm ifjol, bättre plus/minus och mycket mer poäng, hoppas han spelar i rött & vitt när kontraktet med Frölunda går ut.
På tal om ett årskontrakt är det extremt vanligt numera med den varianten nu när det inte existerar ett avtal mellan NHL och Europa. Hade vi haft ett avtal hade Lindbäck säkert haft ett längre kontrakt.