Dragan 2k: Visst kejsarn har inte varit dålig hos er men han var grymm ifjol, bättre plus/minus och mycket mer poäng, hoppas han spelar i rött & vitt när kontraktet med Frölunda går ut.
Inlägg: 1145146
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Jag är väldigt nöjd med Åkerlund/Lindbäck som målvaktspar.
Tack för den här tiden, Johan Backlund.
Tack för den här tiden, Johan Backlund.
Sv: Silly Season 09/10
Snoop: Hans fjolårssäsong var något i hästväg men då spelade han i kanske seriens bästa kedja. Den kedjan var fantastisk att beskåda när man inte mötte Timrå och ett rent helvete att beskåda när man mötte Timrå.