1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1148805

Sv: Silly Season 09/10
zita: Klart zita syftar på Riku Hahl.."då kan en viss kedja vara komplett igen, kanske..." Misstänker att kanske syftar på att Pyörälä kanske inte blir kvar.

Hur som helst tror jag ändå ingenting på ryktet:)

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Petr Tenkrat: Tror mer på Regin i så fall, men han har ju börjat få speltid i Ottawa nu på slutet, så jag tror inte att han ger upp.

En som däremot blivit spelmässigt misshandlad är ju Anton Strålman - han spelar i ett "skitlag" som dessutom har ett par backar som på papperet absolut inte är bättre än Strålman - ändå får han knappt spela öht.

Om han inte sätter upp sej på transferlistan och begär at bli tradad till ett lag som tror på honom, så borde väl han kunna vara på hemgång?


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.