1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614790 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1148820

Sv: Silly Season 09/10
Petr Tenkrat: Tror mer på Regin i så fall, men han har ju börjat få speltid i Ottawa nu på slutet, så jag tror inte att han ger upp.

En som däremot blivit spelmässigt misshandlad är ju Anton Strålman - han spelar i ett "skitlag" som dessutom har ett par backar som på papperet absolut inte är bättre än Strålman - ändå får han knappt spela öht.

Om han inte sätter upp sej på transferlistan och begär at bli tradad till ett lag som tror på honom, så borde väl han kunna vara på hemgång?

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Jaha, nu vet vi i alla fall besked vad gäller ett av de "nygamla" förvärven. Bara att hälsa Marko välkommen tillbaka då! Då lär det väl bli tal om en del utsvävningar, som Knylan tidigare var inne på. Kanske att Rosa är på ingång också? Lustigt förresten att en Dala-tidning var så tidigt ute med denna nyhet för oss Tikers. Men det hela lär nog hinna klarna lagom till morgondagen...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.