1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614834 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1149249

Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: Känner precis likadant, och då ska de in 2 centrar till också och då är förhoppningsvis 1 av dom en med mycket spetskompetens så just nu ser de ljust ut, och Lello var intresserad av Timrås kontraktförslag också ifall de inte blir NHL, jag hoppas väldigt mycket på att dom lyckas få kvar Lello.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Snoop: Vi får SAIKS bästa center (framröstad av 70% av fansen) på två säsonger - helt klart en grymt bra ersättare för Bagarn antar jag. Jag älskar Bagarn men tror faktiskt Gabbe kan vara snäppet vassare all over generellt. Jag är ruskigt nöjd med denna värvning och vet att många SAIK fans gråter floder över denna karl - hoppas han kommer lyckas nu då!

Vi ser herr Gabbe som ersättare för Bagarn va?

Sv: Silly Season 09/10
Har lite halvsvårt att släppa tanken till varför Gabbe just byter SAIK mot TIK efter sin kanske bästa säsong i karriären. Den gör han i SAIK och lär väl förmodligen trivts mycket bra där. Det kan väl inte bara handla om pengar? Sådan stor skillnad kan det väl ändå inte vara när det gäller budgivningen tycker man.
Jag vill inbilla mig att det är något stort på gång här, men inte där.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.