Har lite halvsvårt att släppa tanken till varför Gabbe just byter SAIK mot TIK efter sin kanske bästa säsong i karriären. Den gör han i SAIK och lär väl förmodligen trivts mycket bra där. Det kan väl inte bara handla om pengar? Sådan stor skillnad kan det väl ändå inte vara när det gäller budgivningen tycker man. Jag vill inbilla mig att det är något stort på gång här, men inte där.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag vill inbilla mig att det är något stort på gång här, men inte där.