Har lite halvsvårt att släppa tanken till varför Gabbe just byter SAIK mot TIK efter sin kanske bästa säsong i karriären. Den gör han i SAIK och lär väl förmodligen trivts mycket bra där. Det kan väl inte bara handla om pengar? Sådan stor skillnad kan det väl ändå inte vara när det gäller budgivningen tycker man. Jag vill inbilla mig att det är något stort på gång här, men inte där.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag vill inbilla mig att det är något stort på gång här, men inte där.