1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1149279

Sv: Silly Season 09/10
Snoop: Vi får SAIKS bästa center (framröstad av 70% av fansen) på två säsonger - helt klart en grymt bra ersättare för Bagarn antar jag. Jag älskar Bagarn men tror faktiskt Gabbe kan vara snäppet vassare all over generellt. Jag är ruskigt nöjd med denna värvning och vet att många SAIK fans gråter floder över denna karl - hoppas han kommer lyckas nu då!

Vi ser herr Gabbe som ersättare för Bagarn va?

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Yellowcard: Det gör jag med och instämmer i allt du säger.

Ut:Bagarn In Klarsson

Men nog har Karlsson förmågan att kunna bli bättre än Bagarn dock är Karlsson 4 år äldre!!

Karlsson är betydligt snabbare på grillorna än vad Bagarn är!

Sv: Silly Season 09/10
Yellowcard: Näää, ryktena säger väl att en viss fd Ånge-bo längtar hem till Medelpad ;-)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.