KniveN: Nähä?? Och du har aldrig funderat över varför just den skatten kallas "artistskatt"?
Inlägg: 1149528
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: För att den i grunden är en skatt för artister och arrangörer som inte är bosatta i Sverige?
Menar du att det är en skatt för spelare som lirar extra underhållande hockey?
Menar du att det är en skatt för spelare som lirar extra underhållande hockey?