Inlägg: 1149540
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
KniveN:
"Menar du att det är en skatt för spelare som lirar extra underhållande hockey?"
Beroende på vad man anser vara underhållande så ja, det är väl precis det jag menar. Är det inte det de här killarna kommer hit för, att tillföra nåt extra?
"Menar du att det är en skatt för spelare som lirar extra underhållande hockey?"
Beroende på vad man anser vara underhållande så ja, det är väl precis det jag menar. Är det inte det de här killarna kommer hit för, att tillföra nåt extra?
KniveN: Nähä?? Och du har aldrig funderat över varför just den skatten kallas "artistskatt"?