Tikinmyheart: Jag säger som pickadorerna mfl i Ferdinand på julafton; "Honom skall vi ha!" :-)
Inlägg: 1150019
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Bara han inte är nån ny tjuren Ferdinand.
Vi har haft nog med Lotvo som Ferdinand. :)
Vi har haft nog med Lotvo som Ferdinand. :)