Inlägg: 1150021
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: Ja jag vet inte, men är det någon som sett Lotvonen dela ut en tackling öht?
Att TIK skulle ha råd med "Pätrs" backuppsättning finner jag som ej möjlig, då vi även saknar en 1:e center också.
Det är skit att vi inte har ngn Stenbäck Jr eller Ejendal i Medelpad. Fan, ska man måsta vinna drömvinsten på lotto så man kan sponsra lite själv.
Att TIK skulle ha råd med "Pätrs" backuppsättning finner jag som ej möjlig, då vi även saknar en 1:e center också.
Det är skit att vi inte har ngn Stenbäck Jr eller Ejendal i Medelpad. Fan, ska man måsta vinna drömvinsten på lotto så man kan sponsra lite själv.
Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: Touché....sanningens ord. Liknelsen Ferdinand-Lotvo är ju klockren! :-)
Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy:Och Challe stegar mot mittcirkeln, och river sitt hår, sliter sina kläder i stycken och utbrister, GÖR NÅGOT!!!:)
Vi har haft nog med Lotvo som Ferdinand. :)