1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1150030

Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: Ja jag vet inte, men är det någon som sett Lotvonen dela ut en tackling öht?

Att TIK skulle ha råd med "Pätrs" backuppsättning finner jag som ej möjlig, då vi även saknar en 1:e center också.

Det är skit att vi inte har ngn Stenbäck Jr eller Ejendal i Medelpad. Fan, ska man måsta vinna drömvinsten på lotto så man kan sponsra lite själv.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Tikinmyheart: Nej, det skulle nog bli ganska dyrt, kan jag medge. Å andra sidan kostar troligen inte Sonntag, Erixon och Moe alltför mycket. Lägg där till att Lotvonen tjänade väldigt bra i Timrå så kanske det finns en chans, för som jag uppfattade det handlade det om ett lån i fallet Kronwall, men jag kanske har missförstått det hela.

Sv: Silly Season 09/10
Tikinmyheart: Vi saknar 2,3 centrar, några ytterforwards, 2, 3 klassbackar.

Det blir ärtsoppa av alltihop.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.