Inlägg: 1150030
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Tikinmyheart: Nej, det skulle nog bli ganska dyrt, kan jag medge. Å andra sidan kostar troligen inte Sonntag, Erixon och Moe alltför mycket. Lägg där till att Lotvonen tjänade väldigt bra i Timrå så kanske det finns en chans, för som jag uppfattade det handlade det om ett lån i fallet Kronwall, men jag kanske har missförstått det hela.
Sv: Silly Season 09/10
Tikinmyheart: Vi saknar 2,3 centrar, några ytterforwards, 2, 3 klassbackar.
Det blir ärtsoppa av alltihop.
Det blir ärtsoppa av alltihop.
Att TIK skulle ha råd med "Pätrs" backuppsättning finner jag som ej möjlig, då vi även saknar en 1:e center också.
Det är skit att vi inte har ngn Stenbäck Jr eller Ejendal i Medelpad. Fan, ska man måsta vinna drömvinsten på lotto så man kan sponsra lite själv.