Peja: mhm, eller så kan ni/dom tigga ihop lite mer sponsor pengar så ni/dom har råd att behålla talangerna!
Inlägg: 1151387
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
fettsteffe: Jag tänker mest på Timrås bästa. Dessa spelare blir ju knappast några trotjänare. Eller tror du att Johan Andersson hade gått till Färjestad om han hade varit fostrad i TIK? Brynäs är säkert inte helt missnöjda med att placera Lindbäck som förstakeeper i TIK ett år tills Markström sticker till NHL.