mikenomad: Hallin säger jag inte nej till iallafall, där snackare vi grovjobbare och en som inte räds att spruta lite snö i ansiktet på målvakten och skapa lite känslor
Inlägg: 1151805
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
jens_88 ja per hallin älskade jag då han spelade i timrå .. men kan inte direkt säga att han varit oersättlig . de är ju inte utfyllnadsspelare som timrå behöver nu .