jens_88 ja per hallin älskade jag då han spelade i timrå .. men kan inte direkt säga att han varit oersättlig . de är ju inte utfyllnadsspelare som timrå behöver nu .
Inlägg: 1151823
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
superfalle: Något som förvånar mig är att de inte pratat med nr 44, den store snabel, killen som axade som en finlandsfärja, men var grym vid sargerna
Sv: Apropå nånting...
superfalle: Om Timrå skulle nu emot all förmodan värva Hallin så skulle det nog inte vara som utfyllnad eller som topspelare, jag skulle vilja se han som ett svin..