superfalle: Om Timrå skulle nu emot all förmodan värva Hallin så skulle det nog inte vara som utfyllnad eller som topspelare, jag skulle vilja se han som ett svin..
Inlägg: 1151826
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
jens_88: ja lite svin saknar vi .. men ingen hallin va .. 5 mål på 53 matcher ..