Yellowcard: Tyvärr så är Ros utanför mediavärlden och hockeyvärlden en bekant vän till Sanny.
Tror att Ros i detta läge inte har fel. Tror inte Sanny som är en så fin kille skulle förnedra Ros, istället mer gynna honom i sitt arbete och låta honom släppa bomben!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tror att Ros i detta läge inte har fel. Tror inte Sanny som är en så fin kille skulle förnedra Ros, istället mer gynna honom i sitt arbete och låta honom släppa bomben!