1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1152775

Sv: Sanny till FBK
Nu när man läser att allt detta bygger på en artikel av Thomas Ros känner jag mig lite hoppfull trots allt att detta är skitsnack - svt hänvisar till hans artikel. Känns surt dock... Samma känsla som när Mackan skrev på 100 år för MIF förut.

Svarskommentarer

Sv: Sanny till FBK
Yellowcard: Skriv inte den onämnbares namn. Han sitter såklart och googlar sig själv nu och klappar sig på magen.
Paddan Det bevisar att man blir mätt även på framgångar.
Jag tycker att man mera som i NHL näst intill omöjligt kan förutspå vinnaren vid seriens början. Jag är övetygad folk vill ha spänning och oförutsägbara vinnare.

Sv: Sanny till FBK
Yellowcard: Tyvärr så är Ros utanför mediavärlden och hockeyvärlden en bekant vän till Sanny.

Tror att Ros i detta läge inte har fel. Tror inte Sanny som är en så fin kille skulle förnedra Ros, istället mer gynna honom i sitt arbete och låta honom släppa bomben!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.