Yellowcard: Skriv inte den onämnbares namn. Han sitter såklart och googlar sig själv nu och klappar sig på magen. Paddan Det bevisar att man blir mätt även på framgångar. Jag tycker att man mera som i NHL näst intill omöjligt kan förutspå vinnaren vid seriens början. Jag är övetygad folk vill ha spänning och oförutsägbara vinnare.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Paddan Det bevisar att man blir mätt även på framgångar.
Jag tycker att man mera som i NHL näst intill omöjligt kan förutspå vinnaren vid seriens början. Jag är övetygad folk vill ha spänning och oförutsägbara vinnare.