Yellowcard: Detta känns inte så bekvämt, den ena oetablerade efter den andra mot de vi tappat, antingen har de en jävla råkoll utöver det vanliga eller så är det riktiga chansningar och förhoppningar på att de ska blomma ut, sen passar det väl i TJs ekonomiska smak också, får inte kosta något.
Inlägg: 1155518
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
MB: Elias Granath?? Vafan...har jag missat nåt, är det inte ES-laget Timrå IK vi pratar om utan den årliga hockeyskolan i Timrå?