1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1155519

Sv: Silly Season 09/10
MB: Elias Granath?? Vafan...har jag missat nåt, är det inte ES-laget Timrå IK vi pratar om utan den årliga hockeyskolan i Timrå?

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Vad i helvete ser Linkan hos Granath? Jag har säkert sett LIF 10 gånger under säsongen, och LIF:s försvar är inget man skriver hem om.

Jag har inget agg till Elias, men kom igen Linkan berätta vad du ser för utveckling i pojken.

Jag förstår att TIK inte skiter pengar så Jonas Liwing i AIK hade kännts mkt bättre och förmodligen kostat lika mycket.

Ja ja, välkommen Elias till familjen. Bevisa att jag är helt fel ute!

Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Varför är alla så negativa till granath? Defensivt duktig spelare som ändå skrapade ihop 13p Robin med sina 6p och Kimmo med sina 15p så tycker jag inte det ser så dumt ut. Då är den här killen under utveckling det är knappast Kimmo eller Robin...

Såga inte killen innan han fått chansen...

Klart att man helst skulle se massa stjärnor i Timrås tröja men det kan vi glömma.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.