1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614751 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1156320

Sv: Silly Season 09/10
Mackelito:


Lepistö gjorde 4 mål på 70 matcher i AHL. Det är R.Jonsson klass på det. Ingen ersättare till Lello (när det gäller skottet). 27 mål totalt i hela karriären på 336 matcher...

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
The great one: Nej jag trodde jag skrev det??

Sv: Silly Season 09/10
The great one: " Lepistö är en riktigt bra spelare som har en lite annorlunda spelstil än Lehtonen, säger Lindqvist."

"En offensiv back med bra speluppfattning. Lepistös största styrka är hans säkra och förtroendeingivande spel med puck. Han hanterar och transporterar den på ett mycket övertygande sätt. Vidare är Lepistö mentalt stark och har inget emot att spela under press. Bra passningsspel och ett hyfsat skott."


Han är fortfarande Offensiv och hanterar pucken kanon bra, det är guldvärt i PP förra året gick inte en pass rätt i PP, Styf och Moe kan skjuta istället!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.