Hahl Bundy: Äh, det är bara att släppa och gå vidare. Innerst inne vet vi ju vilka som har rätt...;-)
Inlägg: 1156355
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Jag har släppt allt. Har varken hängslen eller livrem längre. Snacka om vågad.