Nybbe: Tar Timrå IK SM-guld så får dom gärna göra pannkaka av nästa säsong, i alla fall i min mening.
Inlägg: 1158582
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Lemmy: Även andra lag som på pappret haft ett bättre än Timrå ,inte tagit SM-guld varje säsong, det betyder att även vi Kan ta SM-GULD,kul va..