Lemmy: Även andra lag som på pappret haft ett bättre än Timrå ,inte tagit SM-guld varje säsong, det betyder att även vi Kan ta SM-GULD,kul va..
Inlägg: 1158586
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Nybbe: Nä. Man måsye ha ett bättre lag än Timrå för att ta SM-guld. Det har inte Timrå.